piątek, 2 października 2015

Albowiem dobry jest Pan!

Wykrzykujcie na cześć Pana, wszystkie ziemie;
służcie Panu z weselem!
Wśród okrzyków radości stawajcie przed Nim!
Wiedzcie, że Pan jest Bogiem:
On sam nas stworzył, my Jego własnością,
jesteśmy Jego ludem, owcami Jego pastwiska.
Wstępujcie w Jego bramy wśród dziękczynienia,
wśród hymnów w Jego przedsionki;
chwalcie Go i błogosławcie Jego imię!
Albowiem dobry jest Pan,
łaskawość Jego trwa na wieki,
a wierność Jego przez pokolenia.
Ps 100


Dawno mnie tu nie było. I dziś będzie krótko.
Teraz się bardzo dużo dzieje w moich życiu. Wiele nowych rzeczy.
Nowe mieszkanie, nowe współlokatorki, nowe dziedziny związane z pracą zawodową. Nie zawsze jest kolorowo, często są łzy, bezsilność, może bezsensu. I często pytam dlaczego, Tato dlaczego mnie to spotyka???
Ale cokolwiek się dzieje powtarzam sobie: Aneta, najpierw dziękuj. Za wszystko. Za każdy poranek, dach nad głową, każdego spotkanego człowieka.
I z tym Was zostawiam: czy dziękujesz za to, co masz? Czy masz świadomość tego, że nic nie jest Twoją zasługą?

Nie zapominaj, że w Niebie masz Orędowników! :)

„Tak mówi Pan: Oto Ja posyłam anioła przed tobą, aby cię strzegł w czasie twojej drogi i doprowadził cię do miejsca, które ci wyznaczyłem. Szanuj go i bądź uważny na jego słowa. Nie sprzeciwiaj się mu w niczym, gdyż nie przebaczy waszych przewinień, bo imię moje jest w nim. Jeśli będziesz wiernie słuchał jego głosu i wykonywał to wszystko, co ci polecam, będę nieprzyjacielem twoich nieprzyjaciół i będę odnosił się wrogo do odnoszących się tak do ciebie.”

Wj 23,20-22



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz