niedziela, 5 czerwca 2016

Czy niedziela musi być nudna?


„Kocham wiatr, uwielbiam, jak mnie dotyka.” 
M.Monroe

To jak spędzimy niedzielę zależy tylko od nas. Dziś postanowiłam spędzić ją aktywnie. Na początku myślałam, ze pogoda pokrzyżuje mi plany. Po zakończonej ulewie wyszłam na spacer.  Promienie słońca otulały ludzi. Cóż za piękne popołudnie!


Po raz kolejny do mnie dotarło, że piękno jest tak niedaleko, tuż obok nas. Trzeba tylko je dostrzec.
Moim celem dziś był Zakrzówek. Ale trochę z innej strony poznałam to miejsce. Chciałam zobaczyć bardziej leśną część Zakrzówka.
Dojście do niego zajęło mi około kwadransa. To chyba nie jest długo, jak na to co później zobaczysz na zdjęciach...
Uwielbiam ludzi, dlatego nie poszłam sama. Na spacerze towarzyszyła mi cudowna koleżanka, Natalia.
To był bardzo dobry czas. Głównie dlatego też, że nie samotny. Dotarło do mnie, że jestem osobą, która bez ludzi nie umie żyć :)
Zobacz na zdjęciach co mogłam podziwiać dzisiejszego popołudnia . Wystarczyło tylko wyjść z domu...


Droga prowadząca do Raju :)
 

 Zielono mi :)



Patrząc w niebo, można dużo zobaczyć...


 Szczęście to znajdywanie małych rzeczy...


Prawie jak w bajce :)
 

 :)



Wpatrzona  w piękno natury...
 
 Natalia dziękuję za przemiłe towarzystwo, świetny czas i za niektóre zdjęcia!

A Ty jak spędziłaś/eś niedzielę?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz