niedziela, 25 września 2016

Podkarpacki relaks :)


Uwielbiam poznawać nowe tereny. Kocham Polskę, a już zupełnie dla mnie pełnia szczęścia jak mogę coś wspaniałego przeżyć.

Tym razem moim celem było Podkarpacie, a dokładnie Rymanów i okolice. Czekały tam na mnie Ania i Wiola, z którymi ostatni rok mieszkałam w mieszkaniu. Oczekiwałam wspaniałych dwóch dni. Oczywiście się nie zawiodłam.

Zakochałam się w tym miejscu. Zauroczyło mnie Jezioro Sienawskie. Duży akwen wody. Piękne skały i wąwóz. Cisza i spokój. Bardzo chciałabym tam wrócić na dłużej. 





Dziewczyny zapewniły mi moc atrakcji na całe dwa dni. Nie było kiedy się nudzić. Świetna atmosfera, poważne i mniej rozmowy oraz wspaniałe, zdrowe jedzenie!

Polecam Wam Dixtita, jeżeli jeszcze nie go nie znacie. Fantastyczna zabawa, dużo śmiechu i gwarantowana integracja.

A Wy co lubicie robić z przyjaciółmi w wolnym czasie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz